Inkasso-brev, Telefonintervjuver och annat trams...

Jaha, då sitter man här. Hela dagen började med att jag väcktes 09:10 av Angelina.
Det var väl inget större fel med att bli väckt via mobilen sådär en 40 min. innan man börjar,
 om det inte vore för det att jag skulle träffat Angelina kl 09:00 på skolan. Panik uppstod.

Jag fick slänga mig upp ur sängen och kasta mig på tandborsten.
Kl 09:36 steg jag in på skolan och kunde hjälpa Angelina att få klart sitt projektarbete.
Sen var det dags för Svenska med Wanja, helt galet trist.
Skulle läsa ngn bok om romantiken och jag som inte hade med mig lånekortet.. *gaah*
Sen fick jag gå tidigare till Vitryssland mötet. Det var ju en pärs i sig.
Vi vet inte om vi fått våra visum ännu och det ska fixas presenter och allt. För er som undrar så åker vi den 23:e april.

Sen hade vi graf och fick fler uppgifter att göra, så nu ska jag jobba häcken av mig.
Efter det blev det Present-shopping i stan. Hittade ett par ful-snygga ciggfodral som man har runt paketet.
Efter ett tag fick jag rusa till Jobbet för att jobba för första gången på 2 veckor.
Märktes att man tappat stinget lite... Då ringer mobilen och jag fick trycka av det. Såg att det var farsan som ville något så jag ringde upp honom när jag kom hem. Har fått ett j*vla inkasso-krav på en grej som GU Riks skulle betalat för några veckor sen. Har hunnit skicka både fakturan och påminnelsen till dem och imorgon faxar jag ner Inkassot.
Nu brassar jag käk (klockan är 23:12) och ska snart krypa till kojs. ^^

So long dear friends...


Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!