Lumpen... bara massa IS-mark, TS9000 och annat?

Då har man gjort 3 av 4 veckor på S1. Har lärt mig hantera de olika sambandsmedel en Stabsassistent som jag kommer ställas inför. Senast i raden har varit IS-Mark... Detta krångliga, svårhanterad och ganska genial program (med tanke på att det är gjort för X antal år sedan). Har fått leka krig med små symboler och markeringar, vilket var ganska kul men även lite småjobbigt.
Annars har jag upptäck att jag har blivit placerad i en löktjänst på ett lökförband.. Kunde jag åtminstone inte fått en löktjänst på ett lite bättre förband? Nej skämt åsido.. T2 äger fett!

Har sökt utlandstjänst i dagarna med, närmare bestämt KFOR. Hoppas på att komma in även om jag inte tror det. Får nog satsa på att bli officer istället.... På så sätt förbinder jag mig att göra utlandstjänst... :P
Men, men.. nu ska jag se ngn rolig film..

Tjolahopp, tjolahej!