Då var det gjort...

... ty igår sade vi vårat sista farväl till min moders farmor Inga som spenderade hela 88 år här i jordelivet.
Inne i kyrkan var det vackert, man kände en viss frid men samtidigt en stark sorg. Psalm- och låt-valen var helt rätt, ändå kunde jag inte gråta oavsett hur mycket jag ville. Det var först när mor min visade mig bilder från visningen som allt rämnade. Hon var så vacker i sin folkdräkt och alla minnen från högtider där hon bar den kom tillbaka.

Lycka till i livet efter detta kära gammelfarmor, du kommer alltid finnas i mitt minne och hjärta.

Vila i frid...

... min kära gammelfarmor Inga, som idag somnade in för gott och inledde resan till en ny plats.




Gammelfarmor på sin 88-årsdag.



Morfar och Gammelfarmor för ca 2 år sen.


Du kommer alltid finnas i mitt minne kära gammelfarmor, tillsammans med alla små egenheter som gjorde dig speciell och vacker.


Vila i frid.