Nästa gång smäller det...

... så det så!


Jag har tröttnat på att bli tafsad på/ stött på/ flörtad med, på skämt, av folk. Det är en sak om det är Hampus eller Wille t ex för de är bland mina närmaste vänner. Det jag inte klarar av är bekanta, människor där man inte vet vart man har dem, som tafsar på en/ hånglar upp en/ stöter på en utan att mena ngt. De som bara gör det för att det är kul. Händer det en gång så är det en sak, men inte när det händer flera gånger i rad. Det är inte heller okej när man säger och gör saker på fyllan för att sedan säga dagen efter att man inte menade något av det man sa. Antingen så har man då ljugit mig rakt upp i ansiktet eller så har man verkligen förödmjukat mig.
Grejen är att jag inte är någon satans köttbit som man kan behandla hursomhelst, jag har faktiskt sjukt mycket känslor. Det är t ex jävligt sårande om någon ljuger en rakt upp i ansiktet eller förödmjukar en. Så om ni nu känner er träffade så skall ni kanske tänka er för nästa gång.
Nu har jag ventilerat tillräckligt för ikväll, dags att sätta in en låt och sen plugga vidare...
Tolka fritt...



Nu skall jag läsa ännu mer om personlighetspsykologi.