Ja...

Var ett tag sedan jag skrev, tänkte vänta tills något positivt hänt...
Men nu måste jag skriva för att få ur mig tankarna och allt annat...
Vet inte vad jag skall skriva heller, det ser bara mörkt ut....
Ingenting verkar funka som det ska...
Får se vad som sker...

Försöker blick framåt, men det är svårt...

Till T.

Ja, det var såhär långt vi kom den här gången.
Inte så långt som jag hoppats, men ganska långt ändå.
I normala fall skulle jag säga upp kontakten med dig för att skydda mitt eget hjärta, dock innebär du alldeles för mycket för mig för att jag skall kunna göra detta. Jag får försöka hålla det på en vänskaplig nivå, men det kommer bli svårt och det kommer garanterat göra ont i mitt hjärta och min själ.

Kan bara hoppas att vi får möjlighet att utforska vidare vart det kan leda i framtiden. Så när du är redo att försöka, utan att köra på sparlåga, säg till. Förmodligen är jag singel och i behov av omväxling.
Tills den dagen, så får vi försöka vara vänner.

Kram