Jaha ja...

Då har man varit arbetslös ett tag och det märks. Känner mig mestadels rastlös och frustrerad samtidigt som jag (ofrivilligt) har börjat vakna 05:30 på morgnarna. Dessutom beräknade jag min budget för nästa månad idag och den går f*n inte ihop. Men på något sätt ska jag klara det med.

Ni vet väl hur det känns när man tror att allt känslomässigt hopp har lämnat ens hjärta och själ, så kände jag mig innan PRIDE. Men under den veckan han känslor komma tillbaka och börja flöda igen och för det vill jag säga "Tack sötnos", du vet vem du är.

Nu när budgeten inte går ihop sig så finns det inte den minsta möjlighet att åka upp och hälsa på denna person eller någon av flatorna, men det får gå ändå. Måste få ett jobb snart, känns som att man är ganska oattraktiv på arbetsmarknaden, men det löser sig säkerligen.

Så ska man stå i baren på Nightlife för första gången på lördag, skall bli ytterst spännande. Dessutom blir det mitt andra pass som DJ där den 30:e augusti och då vill jag se lite fler människor på dansgolvet minsann. ;)

Nej nu ska jag fortsätta städa, kan ju inte låta bli nu när min mor har tryckt på om att jag borde plocka iordning. Men ha det bra därute så får vi se när jag skriver igen.


Jag och Gnisten efter parade, EUROPRIDE -08. (Bild: Gnisten)

Jag och Gnisten efter paraden, EUROPRIDE -08. (Dessutom en av de få bilder jag ser bra ut i uniform på). ^^

Rapporter
Rapporterat av: Mamma

Ja det var ju bra att du får lite ordning nu när du går hemma.

Rapporterat av: Mamma

Hur går det med städningen???????????

2008-08-19 @ 08:25:23
Personakt återfinnes här: http://Nogg.se/ankiro

Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback