Då var det gjort...

... har nu sökt högskola och deklarerat. Kan säga att det blir ett fint 5-siffrigt belopp tillbaka om den går igenom. Först dagens klipp...



Textning är kass, jag vet, dock är det ej mitt fel!


Som sagt har idag sökt till Högskolan i Halmstad och då några fristående kurser inför höstterminen. Mina val ser ut som följer:

1 - Psykologi (1-30), 30HP
2 - Arbetvetenskap - jämställdhet och mångfald i arbetslivet, 15HP
3 - Socialpsykologi (1-30), 30HP
4 - Sociologi (1-30), 30HP

Nu hoppas jag att jag kommer in på några av dem så skall jag ta ställning till om jag vågar ge mig på att läsa 45HP eller skall nöja mig med 30HP nu i höst. Tror nog att det är kurser som man alltid kan ha nytta av, vad tror ni?
Jag sa ju att jag såg ut som en polskflagga igår och för att förtydliga hur mycket och stark sol vi har, så tog jag en bild igårkväll som jag nu skall lägga upp. Känn er avundsjuk däruppe i norr...


Klicka för större bild!

Vi har sol, vad har ni!?



Som jag lovade igår så postar jag Polens nationalsång i kombination med bilden.


Nej gott folk, snart dags för duschen. Blir grillning hos Simon ikväll som dessutom tydligen skall bjuda på öl, så nu sitter jag och väntar på att all is skall frysa till så jag kan bistå med detta...


Känsliga tittare varnas!

Drag-parodier kan vara riktigt roliga!




Glad j-vla påsk på er alla!



Rapporter
Rapporterat av: Daniel

Pluggade mej till magistersexamen i sociologi vid åbo akademi.. det ska du go for!

Rapporterat av: Peter

Du ska alltid låta så arg på helger :O



Typ, Glad djävla jul och glad djävla påsk?! Var glad på helgerna... typ... anyway, familjen hälsar.



Och vi har också sol! :p



Saknar diiiig.

2009-04-11 @ 19:36:06
Personakt återfinnes här: http://westmountain.blogg.se/
Rapporterat av: Jens

Vi har gråmulet med lite slask & snö här.



Annars så spelade jag lite NWN idag och tog mig till.. highcliff?



Jo, kanske tar man sig en sväng med Peter till dig med min pimpade bil för att även se Nissan ;)



Skönt med femsiffrigt belopp, jag hade vart nöjd då !

2009-04-12 @ 01:28:15
Personakt återfinnes här: http://kizzm0.blogspot.com/

Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback