Då var det snart dags för...

... den första natten i den nya lägenheten. Lite småläskig är det ändå allt, nya grannar och grejer. Det blir mer om detta efter dagens humorklipp...



Det är svårt det där med högtider...

Nu kanske ni alla tror att den nya lägenheten och inflytten är ett enda stort aprilskämt då det är den första april idag. Dock är det faktiskt inte så och jag ljög inte heller för dig Peter när jag sa att det har varit riktigt vackert och varmt idag, närmare 18 grader tror jag bestämt. Kan även avslöja att jag har eftermiddagssol vilket bådar gott inför sommaren med solning, grillning och allmänt vara utomhus. Om nu folk undrar vart man återfinner mig så kan jag säga att det är någonstans på Gustavsfält, vill ni veta mer exakt så får ni maila mig så avslöjar jag kanske vart jag faktiskt bor.

Är helt slut i kroppen och huvudet efter flyttveckan och ännu återstår det att packa upp allt i lägenheten och sen flytta in de sista grejen när jag har fått renoverat i lägenheten. Hur det kommer se ut kan ni ju läsa i ett av de senaste blogginläggen. Sen kommer de såsmåningom renoverar fasaden, trapphuset och bredda altanen samt glasa in den. Tror det kommer bli kanonfint här sen.

Till hösten blir det till att plugga, åtminstone några kurser och sen får vi se vad som händer om ett år. Men nu måste jag fortsätta packa upp så här kommer dagens låt...



(Du får kanske höja ljudet något)

Weird Al Yankovich äger!


Först ut att besöka lägenheten och därmed nyfiknast var min mormor och morfar, på andra plats kom Tess... Nu vill jag bara att Peter skall få sen den och få leva i den en del i sommar...

Rapporter
Rapporterat av: Jens

John... nu har jag deklarerat, med vinst!



Eller, ah.. Ska deklarera, men vinst anyway ! ;)

Rapporterat av: Jens

Och med NWN, jag har inte hunnit spela ngt..

2009-04-02 @ 00:27:06
Personakt återfinnes här: http://kizzm0.blogspot.com/
Rapporterat av: Anki

Hoppas du har kunnat sova i din nya lya...

2009-04-02 @ 07:15:58
Personakt återfinnes här: http://Nogg.se/ankiro
Rapporterat av: Jens

Satan så mycket cash du får då :o

2009-04-02 @ 20:26:01
Personakt återfinnes här: http://kizzm0.blogspot.com/

Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback