En dag som idag...

... är det ju faktiskt idag. Mitt positiva tänk går bra och jag blickar framåt. Blir ett ganska kort inlägg idag eftersom det inte har hänt mycket mer än jobbet. Enligt tradition...



Klassisk reklam från barndomen...


Ja idag har det gått bra på jobbet. Vid lunch hade jag redan kommit upp i antalet avklarade intervjuver som jag hade när jag gick hem igår. Allt går så mycket lättare och smidigare om man är glad. Som min mor vet så är det väldigt intressant att le på stan, folk skiner upp om man ler mot dem. Likadant är det över en telefon, ler du så låter du gladare och folket på andra sidan luren blir ofta glada och förvånade över att man är så trevlig. Jag har även kommit fram till att jag öppnar upp mitt hjärta igen, jag kommer fortfarande inte aktivt söka efter kärleken men om den finner mig skall den få en ärlig chans. Nej nu är det dags för ytterligare en av min skumma låtar, för tydligen tycker ju vissa att jag har en konstig musiksmak...



Ursäkta den dåliga kvalitén men hittade inte ett bättre klipp med originalartisten...


Gott folk, man skall inte ta mig för givet. Ömsesidig respekt, det är ett bra sätt att hålla sig vän med mig...


Rapporter
Rapporterat av: annelill

Hahaha, älskar dina humor-klipp

2009-04-22 @ 01:22:11

Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback