Get a grip...

... det är vad jag känner just nu. Jag har fått veta saker inatt som gör mig sårad, besviken och rent ut råförbannad.

Jag känner att historien har återupprepat sig till viss del och sveket, bedrägeriet är ett faktum. Jag känner dig inte längre och kommer kanske aldrig lära känna dig igen. Jag tänker inte sjunka så lågt att jag blockerar dig, för jag ger dig en ärlig chans att bli en människa igen, att minnas vem du var och vad du betydde. När jag nu tänker dig så känns det mest tomt.
Känslorna som fanns där, ja de finns inte. Du kanske är rädd, men kom tillbaka när du vet vad respekt är, hur man respekterar andras känslor.



Vissa saker gör man bara inte när man påstår sig ha älskat någon... </3</3</3



"Look inside,
Look inside
your tiny mind
Now look a bit harder
Cause we're so uninspired,
so sick and tired of all the
hatred you harbor "





Rapporter
Rapporterat av: sanna

Ha en bra fredag !! :D

Rapporterat av: lisa

Vill bara önska en trevlig helg.

Vet inte vad som hänt men jag hoppas det löser sig, och eftersom jag vet vilka gener du har i dig så tvivlar jag inte på att du tar dig igenom saker och ting vad det än är på bästa sätt.



2009-04-17 @ 09:13:41
Personakt återfinnes här: http://villafarmen.se/blogg

Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback