Hej då Mor och alla mina vänner...

... jag vet att det låter hemskt...


... men faktiskt, jag vill aldrig mer vakna. Aldrig någonsin.
Nej, jag försöker inte ta mitt liv, men jag önskar att jag inte kommer leva mer.
Jag önskar att du kan förstå att jag inte vill mer, jag orkar inte med livet längre.
Allt som känns bra, det tas ifrån mig. Så fort jag mår bra så bara försvinner det.
Jag orkar faktiskt inte med det längre....


Gud, om du finns, låt mig slippa smärtan av att vakna...

Rapporter
Rapporterat av: Mamma

Hej John!



Efter att ha läst i din blogg, har jag just pratat om med dig. Å som jag sa det finns hjälp att få, i dagens samhälle ska man inte behöva gå och må dåligt. Det finns professionell hjälp att få. Sök i tid, då du får prata av dig, det är det du behöver och jag tror att det kan vara bra att prata med någon utomstående med.

Ha det och var rädd om dig.

Kram

2009-04-18 @ 13:03:56
Rapporterat av: Sara Kling

Jo, du vill leva, du kommer klara även det här hindret. Allt ont har nått gott med sig och så är det faktiskt! bara att du inte ser det nu! Jag hade väldigt kul med er igår och jag hoppas att vi gör om det snart :)

Rapporterat av: Mamma

Tänkte på en annan sak.

Glöm inte:

Du har en fin lägenhet, som du snart kommer att få renoverad.

En fin uteplats med inglasad altan

Du har sökt in på högskolan för att du vill studera

Du har många vänner, det vet jag

Du ä omtyckt av många

Det finns med all säkerhet en till dig med, en vacker dag står den personen bara där. Ha tålamod, min son.

* DU HAR HELA LIVET FRAMFÖR DIG, DU ÄR BARA I BÖRJAN PÅ DITT LIV.....SÅ VAR RÄDD OM DIG.....

2009-04-18 @ 16:59:33

Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback