Ibland...

... eller oftast, är jag tråkig och väljer att lägga min energi på de som gör mig glad, inte de som varit...

Blir inget humor nu, kommer iställetlägga in min och min "flickväns" videoblogg imorgon istället. Ni som vet att ni saknar mig kan ju höra av er (har ju återfått kontakt med en del av er)... Ni andra, ja ni kan avlida.

Puss puss från.... Ja... den  "ny"-inflyttade...

Rapporter
Rapporterat av: Jens

Härligt med att ha flyttat in i din nya lya ?

Rapporterat av: Avliden fd vän??

Finns kanske de som väntar på att du ska höra av dig någon gång, inte bara tvärtom!!!!! eller????

2009-04-27 @ 08:34:26
Rapporterat av: Daniel

Inflyttningfest snart tack!

2009-04-27 @ 09:05:14
Personakt återfinnes här: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Rapporterat av: kajsa

sjukt dålig uppdatering på slutet... SKÄMMS!

2009-04-29 @ 17:48:29
Personakt återfinnes här: http://knaskajs.blogspot.com

Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback