Jag är en polsk flagga...

... tror jag iallafall, när jag ser mig själv i spegeln. Varför får ni veta efter dagens klipp som min moder måste se, det är ändå hennes kusin som har huvudrollen i detta excellenta historieprogram...


Historprogram del 2 av 6 - De två lägren

Har lovat att lägga upp detta med meningen "Nice bajs",
som det är jättekul att säga. Prova själva.


Ja idag har jag varit på cykeltur med Emma i solen. Hon behövde kolla ut solglasögon och jag följde med som hennes smakråd, precis som det var förr. Efter det så satte jag mig i solen och stekte min bleka kropp. Då solen stod på från höger så innebär det att jag fick mycket mer färg på min högra sida och jag ser nu ut som en polsk flagga.
Peter undrade varför jag lade upp klippet med honom och det är för att jag tyckte det var roligt, samtidigt som jag saknar honom och för att ni skall få en chans att se hur knasig han kan vara. Fick även hem min grillkol och tändvätska av min moder idag, samt grillkött i påskpresent av henne. Jag vet att min mor är oroliga för att jag skall elda upp Gustavsfält, men jag har grillat förr. Får se när jag tar och tänder upp grillen, kanske på söndag...

Har förresten påbörjat att skriva ett manus som jag hoppas att någon av mina teatrala kontakter vill sätta upp när det är klart. Har änsålänge börjat med karaktärerna och skrivit lite på första scenen. Vad tror ni om bl a en bastant småländsk husa och en skånsk stallpojke på ett gods i typ Östergötland?
Dags för dagens låt och sedan blir det ett bad för mig...



Oroa er inte, allt kommer bli bra...


Beroende på hur jag ser ut imorgon, så kanske jag lägger upp Polens nationalsång som komplement till mitt polska flagg-utseende...


Rapporter

Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback