Jag har kommit till insikt...

... om allt möjligt. Självklart tänker jag för mycket, det är det som gör mitt liv spännande. Först ett gott skratt...



Skall inte min mor springa vårruset snart?


Ja idag har jag kommit till insikt om att jag tänker lägga energi och fokus på de saker som gör mig glad, alla de minnen som glädjer med mig med alla möjliga olika personer. Det kan vara allt från kyssar på västra stranden till grillning i släktstugan. Livet är på tok för kort för att fokusera på de saker som är negativa och allt sker av en anledning. 

Har ju jobbat idag igen och satt hela dagen och log för mig själv. Jag insåg nämligen att om jag ler för mig själv och känner mig glad, så låter jag mycket gladare och får personen på andra sidan luren att bli lite gladare och trevligare. Det funkade faktiskt bra måste jag säga, det var inte särskilt många som trodde att jag sålde något eller att jag bara var ett störningsmoment. Nej de flesta lät glada och bad oss återkomma när de hade mer tid. Så det funkar att tänka positivt och fokusera på det som gör en glad. Ni bör prova det själva, man ser livet på ett helt nytt sätt. =)



Jag har lagt om fokus och börjat om livet, vill ni vara en del av det?




Jag kan få både vad jag vill och vem jag vill, jag kan bli vad jag vill och inget kan hindra mig på min väg mot lyckan!


Rapporter
Rapporterat av: Natalie

Yay! Mot ett gladare liv! :D All ways look on the bright side of life! (vissel)



Du väljer ganska skumma låtar visst vet du de? :P

Rapporterat av: annelill

jag har också sprungit (gått) vårruset många gånger. Även så i år - den 3 juni i Umeå

2009-04-21 @ 00:23:45
Rapporterat av: sara kling

Åhh, nu har jah sett :) va gulligt! taaack "pojkvännen min"

2009-04-21 @ 07:55:28
Personakt återfinnes här: http://sarakling.blogg.se/
Rapporterat av: EM

John Rolfsson - Tiffany Persson som springer Vårruset är det mest briljanta av allt! Tiffany Persson är Sveriges coolaste fenomen... Stor eloge till både HippHipp och till dig som lägger upp detta fantastiska :)



KRAM PÅ DIG!

2009-04-21 @ 14:41:50
Personakt återfinnes här: http://eemeliee.blogspot.com
Rapporterat av: Anki

Ja äntligen John har du kommit på min livsfilosofi. Gör det du tycker är kul. Lägg inte enegri på det som gör att du mår dåligt eller ger dig negativ energi. Nästa gång du är på stan, kolla in hur många som ler...du ska se. Det är många som inte ens har den musklen. Sedan jag började arbeta på mitt jobb (intensivvårdsavdelningen), har jag tänkt om. Livet kan ändras mycket snabbt, mycket snabbare än man kan ana. Morgon dagen kanske inte finns..

Nä,jag är glad var dag jag vaknar frisk och får gå och lägga mig frisk.

Å du jag vet att du kan och jag vet att du kommer att lyckas..Kram

2009-04-21 @ 15:52:46
Personakt återfinnes här: http://nogg.se/ankiro

Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback