Jag luktar...

... Pölsemannen om fingrarna och tänker att jag skall bjuda Peter och Nat på detta i sommar, ja jag sa bjuda... Dags för klippet och sen mer...


Fan vad jag älskar dig... Oavsett hur fånig du kan vara!



Idag har det nästan hänt inget och ingeting, det vill säga typ "nada". Jag har hälsat på Marie, Claes, Fredrik och Micke samt mina kära morföräldrar under dagen (för er som tycker att det låter som mycket kan jag säga att alla innan "samt" jobbar på samma ställe). Hos min morföräldrar fick jag en ny grill, samt ett nytt hänglås till förrådet. Nu vet jag att de inte är inne här så ofta, men om ni läser det så tackar jag av hela mitt hjärta. Jag fick även dåligt samvete när de sa "Ja nu har vi inte så mycket mer att ge dig", jag är ju uppfostrad till att klara mig själv av min kära fader. Nu på kvällen så bjöd Marie (den praktiska) på öl och sen blev det utgång. Måste säga att det var underbart att komma ut på stan, träffade ett antal gamla bekanta. Nej gott folk, nu blir det att nanna kudden efter dagens sång, den är speciellt utvald åt min pojkvän (som jag hoppas min mor, samt min far, kommer bjuda in ihop med föräldrar i sommar)...


Retro för oss 80-talister? Självklart!



Ja Peter, jag menade din fader med "Mr.W" och jag vill vara med dig oavsett var fan du är i världen... Du är bland det viktigaste för mig!



Rapporter
Rapporterat av: Jens

Pölsemannen... Pölsa är sjukt jävla underbart gott! (med smörgåsgurka till)

Rapporterat av: Peter

Jens... Pölse är korv på danska.. :P (tror jag iaf?!)

iaf, det är typ en kiosk i halmstad där man äter korv. (och egentligen, korvmannen? hur pedo låter inte det?)



OCH VARFÖR LADE DU UPP MIG PÅ FILM?!

2009-04-10 @ 17:57:55
Personakt återfinnes här: http://westmountain.blogg.se/
Rapporterat av: Anki

GLAD PÅSK och när du nu ska grilla, elda inte ner huset. Nä, så farligt tror jag inte att det är.

Ha det

KRam

2009-04-10 @ 18:15:10
Personakt återfinnes här: http://Nogg.se/ankiro

Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback