Jag vet inte vad...

... men jag är helt slut. Har varit det sen jag flyttade in, tror det kan ha med hela flyttveckan att göra. Piggnar förhoppningsvis till om några dagar. Dock föranleder det en del tankar som jag skall försöka beskriva efter dagens humorklipp...



"Skönhet kommer inifrån och det är inte inifrån den lokalen!"


Ja de där tankarna är av det dåliga slaget. Jag känner mig som en i mängden, en av alla andra. Det är inte den jag vill vara, iallafall inte på vissa plan. Den här känslan får mig att tänka i dåliga banor och överväga saker som förmodligen är helt befängda. Nej, jag skall ge det tid och se om det bara är som jag överreagerar (som vanligt). Har förmodligen med tröttheten att göra till viss del, samtidigt som andra faktorer spelar in. Får som sagt vänta och se.

I övrigt så försöker jag bilda mig rutiner i livet och skall dra mig mot arbetsförmedlingen imorgon i förhoppning om att kanske få lite mer stöd och samtidigt kunna verifiera att jag har arbetat på RUSTA. Nej nu får ni dagens låt och sen blir det till att söka utbildningar på högskolan.



Vem det är riktat till, det vet ni redan...


Jag tänker på alla mina vänner och bekanta därute, särskilt på min älskade Peter...

Rapporter

Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback