Tvättid...

... idag blir det en del premiärer. Jag tog precis min oskuld när det gäller användadet av tvättbodarna som ersätter den vanliga tvättstugan (som renoveras). Först lite humor...




I hur många "vuxna" sällskap låter det inte så numera... ?


Ser framemot kvällen och inflyttningfesten med mina vänner. Får se vilka som kommer och sådär, men tror det kommer bli en kanonfest med lagom mycket folk. Skall fortsätta tvätta och även satsa på att diska, städa och röja innan kvällen.
I övrigt så gick det inte lika bra på jobbet igår som det gjort tidigare i veckan. Vet inte riktigt vad jag mer skall skriva om nu, jo förresten!

Under gårdagen så var det nästan omöjligt att nå Alfa-kassan, mina chefer lät mig dock att prova och ringa efterhand och tillslut lyckades jag få en köplats, ingen mindre än 48. Efter 20 minuters kö så lyckades jag komma fram och fick hjälp, det bästa de kunde göra var att fixa en utbetalning tills torsdag. Så det kommer bli tight med betalningen av hyran och annat, allt måste ske samma dag och jag jobbar den dagen. Men men, det har löst sig iaf och nu är det bara helgen som skall överlevas och lösas. Dags för dagens låt...




You're heading for a red light...


Vem fasen tar med kamera och fixar bilder till bloggen ikväll!?

Rapporter
Rapporterat av: sara kling

"Vem fasen tar med kamera och fixar bilder till bloggen ikväll!?"





I DOOOOOOOOOOOOOOOOOO! ;) eller did. haha


Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback