Uppdaterar dåligt...

... eftersom jag väntar på att antingen min "flickvän" skall lägga upp videbloggen på youtube, eller att jag skall få mina händer på den så att jag kan göra det...


Dessutom har jag gjort såpass bra ifrån mig på jobbet, det med telefonerna, att jag har fått previlegiet att arbeta ensam med ett lite mer avancerat projekt. Kan inte gå in på detaljer men kan säga att jag har hunnit fixa hälften av minimantalet klara, på 1½ dag och jag har 2 veckor på mig att komma upp i minsta antal. Känner mig lite stolt, även om hjärnan är mer tömd än någonsin.

Vad det gäller personer som kallar sig "Fd Avliden vän" så måste jag säga att om ni tar det så personligt och känner er träffade (samt skriver under signatur?), ja då kanske det finns en anledning till att vi inte har kontakten längre? Har ett flertal vänner som jag bara talar med ett par gånger i halvåret och ändå så vet jag (och de) att vi fortfarande är vänner. Så ja, tänk över edra yttranden för allt är inte riktat till varje individ.



Tolka helt j-vla fritt...


Imorgon bär det av till Lund för att avnjuta Mias inflyttningspresent... Hon har bestämt sig för att kombinera bartömmning + All-inclusive för mig under valborgsmässoafton i Lund. Kommer bli en häftig upplevelse med 20 000 personer i en park, tänk bara hur många snygga (och förhoppningsvis vettiga) killar där kommer finnas. Som "Kvinnan" skulle sagt:

"Kom till mamma!"

Rapporter
Rapporterat av: sara kling

Din "flickvän" får ta tag i det där men den vill ju inte fungera på min data...... men som sagt. ja får komma hem till dig med ett usb-minne :) ha så kul i Lund!! :)


Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback