Julen är över...

... och jag laddar inför nyår.

Idag så räknade jag igenom julklappspengarna och konstaterade att det var alldeles lagom mycket till en ny mobil, så nu har jag rådfrågat lite folk och jämfört priser. Till slut blev den en Samsung S5230 som jag förhoppningsvis får så fort som möjligt. Det blev dessutom lite över så får se vad jag lägger dem på.

I övrigt så är jag splittrad, konfunderad och osäker. Jag är sådär äckligt mycket skytt ibland, vilket gör att jag rusar in i saker med hull och hår. Varför vänta när det finns passion att tillgå?

Lite musik och sen skall jag kolla på Simpsons-maratonet på 6:an tror jag.


<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/cgptvsHHYK4&hl=sv_SE&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/cgptvsHHYK4&hl=sv_SE&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

"A compromise would surely help the situation
Agree to disagree, but disagree to part
Well after all it’s just a compromise
For the things we do for love"



Rapporter

Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback