Lite heterosexuell kärlek...

... eller kanske inte. Men de här båda brudarna är så himla läckra att de nästan skulle kunna få mig straight.

Jag talar om Milla Jovovich och Sienna Guillory som spelar Alice och Jill Valentine i Resident Evil: Apocalypse. De båda är fruktansvärt heta och jag är faktiskt lite svag för snygga brudar som kan slåss och hantera vapen. Antar att det är mina 10% heterosexualitet som gör sig påminda. De här kvinnorna är verkligen att dö för. Har ni inte sett filmen så se den, det är en bra filmatisering av ett episkt tevespel som de flesta 80-talister minns.



Sienna Guillory som "Jill Valentine"

 

 

Milla Jovovich som "Alice"

 

 


Slutscenen som är så sjukt snygg.

 

 

 

Ledmotivet till filmen

 

 

 

 

Du måste se mig för den jag är, inte som ett referensmaterial till dina ex.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Rapporter

Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback