Vem är jag...

... egentligen? Är det jag eller blir saker bara mer och mer förvirrat?

Kanske är det min blonda hårfärg, fast samtidigt så har jag alltid varit undantaget som bekräftar regeln. Men när samma ord används för flera olika saker, eller personer, vad har det då för innebörd? Vilka ord är speciella? Även skiftandet mellan ståndpunkter är förvirrande, ibland är det på och ibland är det av. Jag får försöka samla ihop allt och reda ut det, eller så får jag backa undan. Önskar Bäjbi kunde ligga bakom mig och viska att allt är bra i mitt öra.


"Turned away from it all like a blind man
Sat on a fence but it don't work
Keep coming up with love
but it's so slashed and torn"



Rapporter

Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback