Civilkurage och urinläckage...

... ja det är den ganska vidriga inledningen på dagens blogginlägg. Tänkte först dra lite humor, men har svårt att bestämma mig. blir nog ändå den här...



"Å fika! Är det fika, så är det!!"

Ja gott folk, Lund var en satans upplevelse i sig. Kan säga att där var sjukt mycket fint att titta på, så mycket att jag inte kunde bestämma mig för något. Jag måste speciellt tacka Mia  för en av de bästa presenter jag någonsin har fått. Först trodde jag faktiskt att den bästa present jag har fått var ett speciellt halsband, men det har tappat sin betydelse efter ett  antal händelser.

Jag vet inte om en viss person skickade ett meddelande till mig via sin blogg eller inte, men om så var fallet så vet jag inte vad jag skall tro. Om någon ser mig som ett fängelse, ja då har den jäkligt fel. Jag har förmågan att utveckla folk och tyvärr leder det till att jag ofta själv blir sårad. Ja du, du vet vem du är, du kan inte förneka att jag var ett stöd när det var svårt.

Vad gäller min och Saras film så får ni vänta på den, hon behagar nämligen befinna sig i Turkiet för tillfället. För övrigt så har jag klippt mig idag, en ny och rockig frisyr (vill jag tro iaf).  Vad gäller rubriken så kommer det av att jag var ute med Kvinnan och Martina idag och när vi satt utanför B&B så kom det ut en brud som var askalas och bad oss ringa en taxi. Kvinnan gjorde detta och sen uppstod smärre diskussion om huruvida vi borde stanna och hålla koll på henne eller gå in. Jag nämnde ord som "skyldighet" och "civilkurage" vilket föranlede till dagens rubrik. Det var nämligen så att strax efter jag sa det så reste sig bruden och satte sig att kissa ca 4 meter ifrån oss, något som ingen av oss uppskattade. Men vi såg till att hon fick sin taxi och sedan gick vi ner för att kolla läget vilket ledde till hemgång. Nu blir det dagens musik och sen sängen för mig...



Sagd att bli årets sommarplåga?


Om du tror att jag har glömt dig och slutat tänka på dig, ja då gjorde jag ett stort misstag när jag lärde känna dig...


Rapporter
Rapporterat av: lisa

Vad taskigt att befinna sig i Turkiet, kunde du inte följt med??

Jag kan inte hjälpa det men jag tycker att tjejer bär sig så fruktansvärt illa åt när dom är fulla att jag blir less på dom.

Det finns ju såna oxå som spelar fulla och bär sig ännu värre åt, men just tjejer är jag less på när dom har alkohol i kroppen.

I min ungdoms gröna dagar hade jag bara ett fåtal tjejkompisar och dom var inte så, killarna var mycket bättre att umgås med i rusets irrgångar.

Jag själv i rusets irrgångar var det många som aldrig märkte att jag var berusad, många ggr trodde dom att jag var chaufför.

Nu ska jag inte skryta bara, jag blev nämnligen så drängfull en gång att jag fick minnesluckor och efter det tog jag det lugnt och hade alltid kontroll.

Ha det gött

Rapporterat av: Peter

Hey you! det var inte meningen att du skulle tolka det så utan det är mer att ett förhållande känns som ett fängelse jao!



du hjälpte mig, det nekar jag ju inte?



ryck upp dig, skärp upp dig och försök istället ha kul!

2009-05-03 @ 14:32:37
Personakt återfinnes här: http://westmountain.blogg.se/
Rapporterat av: Daniel Mikael

John.



Först vill jag säga att jag är inte den "fd avlidna vän". Skulle jag kommentera skulle jag göra det med namn.

Andra, det inlägg som handlar om fängelse, ja det har inte ett smack med dig att göra. Det betyder något helt annart som inte ens går att associera med vänner och bekanta.

Tredje, jag är tacksam för att du fanns där och det har jag sagt. Och jag ser inte annorlunda på dig nu som då. Den som har ändrat sin syn är du, inte jag.

Fjärde, vi är bekanta. Inget mer med det, jag låter dig ha ditt liv, utan att lägga mig i, så du får gjärna sluta tro att jag kommenterar och grejjar.



Ha det bra // Daniel WinterQvist

2009-05-03 @ 14:46:57
Personakt återfinnes här: http://www.metrobloggen.se/WinterQvist

Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback