Förlåt gott folk...

... men jag håller på att skratta ihjäl mig av flera olika anledningar. Först ser vi till att fler får skratta...



Lätt den bästa talangen, ge mig! ;-)


Har idag fått in lite olika kommentarer til gårdagens inlägg som bara får mig att skratta. Vad gäller kommentaren från Daniel så handlade inte gårdagens inlägg om dig någonstans, så du har tyvärr fått allt om bakfoten. Sen kommer vi ju till Peters kommentar, jaaaaa... Jag är inte deprimerad om du tror det, jag väljer att leva livet. Men eftersom valborg var extremt slitsamt så var jag inte riktigt pigg nog för att låta tiptop i bloggen. Om du tror att jag gräver ner mig i det förflutna, ja då tror du fel. Jag vårdar minnen ömt men lägger fokus på framtiden och mig själv. Dock står jag fast vid vad jag skrev om halsbandet, det har tappat all sin innebörd.


  
Visst blev det bra?

Tänkte förtydliga angående min nya frisyr så har jag klippt mig själv och det blev helt ok, även om jag måste få visa detaljer finjusterade av en lämplig vän och sen få lite färg i hårbotten med. Hoppas ni ser bonnabrännan som har gömt sig under håret.  Fick även veta igår att jag har fått lönelapp på RUSTA igen, förvisso står där inga tider på den men det verkar som att jag ligger bra till inför sommarsäsongen och sådär nu. Imorgon blir det jobbet och specialprojektet igen, ja saker går mer eller mindre tiptop nu. Hoppas även på att få ett preliminärt antagningsbesked till högskolan i veckan.
Dagens låt och sen skall jag börja överväga sängen...



Enbart för Christers (kvinnans) skull...


Haha, vissa av er är bara för roliga.


Rapporter
Rapporterat av: Daniel Mikael

jag kände mig inte träffad heller, det var bara det att jag fick höra på annart håll att du trodde jag var den person som kallar sig "fd avlidna vän" därför jag klargjorde för många saker, för säkerhets skull så drog jag igenom lite olika teorier bara för att ge svar på det som väl handlade om mig, och jag hade väl fel med att det mesta var om mig, för det var det ju inte. men var god och skratta dig glad.

Rapporterat av: annelill

Tycker det var bättre förr (håret alltså)

2009-05-04 @ 17:02:45

Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback