Här kommer det igen...

... först svaren på deltävling 4 och sedan kommer frågorna till deltävling 7. Martina leder än sålänge, men Annelill är hitills den enda som haft alla rätt på deltävling 6.





Filmen heter "Ella Enchanted" och Ella spelas av Anne Hathaway. Vad gäller de udda kärleksparen så är det ingen som har lyckats pricka in de rätta ännu. Du har både husfén som förvandlat sin trolovade till en talande bok av misstag, sen har du dessutom Slannen (Alven) som blir ihop med jätten Brumhilda. Martina lyckades knipa ett bonuspoäng på att hon visste att Heidi Klum spelar Brumhilda.

Då är det bara att bita tag i den 7:e deltävlingen.



Vilket land tillhör nationalsången?
Vad heter filmen och huvudkaraktären som har stark koppling till detta land?
Vad heter huvudrollens medhjälpare? Dessutom får man träffa huvudrollens familj, vad arbetar hans syster som?




Martina verkar få sin B&J, medan min bror har haft extremt fel på de två senaste han svarat på. Tur att jag fick alla bra gener... *Ser mig lurigt om*

Rapporter
Rapporterat av: Martina

Filmen heter:Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan. Huvudkaraktären heter ju Borat Sagdyev. Medhjälparen heter Azamat Bagatov. Borats syster är en skönhetsdrottning i Almaty i Kazakhstan. Grattis till mig...=)

2009-05-20 @ 00:14:19
Rapporterat av: Toby

ROL de ALF

P

201807



1. 3 november 2006

2. Kazakstan (prod. USA/Rumänien)

3. Fåtal (ledare:Borat Sagdijev)

4. Parodi (Tiel: "Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan")

5. Prostituerad

6. Kazakstans Flagga

7. Sg ALF



AAAA

Rapporterat av: lillebror

Kazakstans nationalsång är det du har fått tag på.

på filmen och huvudkaraktären svarar jag Borat och Borat.

tror att hans medhjälpare heter Azamat Bagatov, han är i alla fall Borats producent.

Systerns jobb har jag ingen aning om.



Generna kan jag bara säga att du fått av vår moder. Det kan jag styrka, men jag säger inte hur här.

2009-05-20 @ 18:42:50

Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback