Irritationen bubblar...

... och väller inom mig. Kommer visa en bild på varför efter att jag har visat er dagens humorklipp.




Tur att man inte har fått lite kli i paradiset...



Som ni förmodligen minns så berättade jag ju om min slaktade häck igår. Talade med en av grannarna idag och han berättade att han inte kunde förstå varför HFAB skärt ner häckarna redan. Tydligen kommer de inte resa upp byggnadsställningarna på ett par månader, vilket innebär att jag skall tvingas bo med en vidrig utsikt och inte kunna gå i bara kalsongerna i mitt kök av den rena möjligheten att folk glor in. Min granne hade ringt och frågat varför de hade gjort det redan och då sa det att det var pågrund av ekonomiska anledningar. Tror att jag måste visa en bild så ni förstår, eller åtminstone ni som har varit hemma hos mig innan...


Klicka för större bild!


Ja visst var det en sorglig syn? Har funderat på om jag skall hänga på fenomenet med frågestund och låta folk fråga vad de vill. Känns dock väldigt mainstream och lite tråkigt, tror det får vänta tills jag har fått en riktig idé-torka. Nej nu skall jag köra en ny sak, nämligen...


Dagens plus:

+ Företagsnamnen "Vin för Långhåriga AB" och "It's Alive". Helt geniala namn, kan inte säga mer.
+ Kollegor som M, E, E, M m fl. Vi lyckas peppa varandra.
+ Riktigt bra väntmusik, som i Teknikmagasinets telefonkö.


Dagens minus:


- Min totalslaktade häck. Hur fasen skall jag kunna njuta av sommaren nu när min trädgård känns som allmänn plats?
- Att Sara är i Turkiet och inte här, skulle behöva hennes energi för att väcka min egen.
- Regnet och framförallt blåsten, det får gärna vara soligt och vindstilla på kvällarna.




Dags för dagens låt och sen sängen...



Suede är bra skit!

 

När min gamla Suede-jacka kommer fram, ja då är sommaren här...

Rapporter
Rapporterat av: Jens

Det där såg ju heltrist ut..

Rapporterat av: EM

JOOOOHN!

Ska vi ta och ses i helgen? En söndagsfika kanske!

Vart har du bosatt dig nu? Jag kan köpa med fikabröd, så kirrar du kaffet?



KRAM på dig!

2009-05-08 @ 19:08:13
Personakt återfinnes här: http://eemeliee.blogspot.com

Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback