Jag hatar...

... 80% av alla Stockholmare. Det är ju fan Sveriges drygaste människor. Kommer snart berätta mer...



En tvättäkta Homo Sapiens...


Ja 08:or är nog det drygaste av folk här i världen, hur kan man tro så mycket om sig själv? Hur kan en liten jäkla "konsult" tro att den är världens viktigaste person och inte kan avvara 2 minuter för något som gynnar ens egna verksamhet? Nej, ärligt talat, släpp en mindre nukleär bomb över skiten och gör om det till en parkeringsplats. Därefter bör man utse Göteborg eller Malmö till ny huvudstad, för där är folk som folk iaf. Nu kanske ni förstår att jag inte har haft någon särskilt bra dag, jag hoppas morgondagen kommer vara bättre.

I övrigt så spelade man in Postkodlotteriets "Grannyran" på Stora torg i söndags och kan avslöja att min morfar var en av de 12 som vann högsta vinst. Det är ingen liten summa vi talar om och hur stor den verkligen är får ni väl se på lördag när det sänds på teve. Nu blir det en låt tillägnad vinnaren (a k a min morfar) och sen sängen...



En gammal klassiker minsann...


Instant-karma!


Rapporter
Rapporterat av: lisa

fick höra på annat håll om din morfar, din mamma bloggade om det före dig S

Har grattat dom genom mamsen, är superglad för deras skull. Tänk det är inte en bluff utan folk vinner på riktigt!!!

Skönt att det är nån man känner till och vet vem det är som vunnit så man ser att det faktiskt funkar. Själv vågar jag inte säga upp mina egna lotter för då blir det säkert vinst på berget.

Håller förresten med dig om 08-orna, enligt dom är det bara dom som finns och existerar som är värdiga att kallas människor. Några mer egocentriska personer får man leta efter.


Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback