Förvirringen är ett faktum...

... inte nog med att skolan, psykologin närmare bestämt gör mig lite snurrig så gör sig gamla tider påminda vilket gör mig ännu mer förvirrad.

Jag har ju inte haft så många förhållanden men hade ett för några månader sedan, det tog slut för att personen verkligen inte var redo för att ha ett förhållande. Den behövde "pröva sig fram". Nu en ca 5 månader senare så har tydligen personen inlett en ny relation med någon som är betydligt äldre. Grattis till det, men hur har personen hunnit med att "testa olika kött" på 5 månader? Med tanke på hur behovet lät när inte jag dög längre så måste personen ha luggit i. Jag blir inte bitter eller gnällig, mer konfunderad och förvirrad. Vet faktiskt inte riktigt vad jag skall tro, men det blir säkert bra. Jag har kommit till ro med mitt liv, på ett ungefär iaf.



Livet leker, så försök inte stoppa mig!

 

 

En dag kommer jag säkert förstå, men inte idag.


Rapporter
Rapporterat av: Anonym

Det är lungt, jag tycker synd om dig.

2009-09-26 @ 11:11:07

Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback