Jag har gått in i skokartongen igen...

Jag vet att flertalet av er undrar varför här har varit helt dött under en längre tid. Sanningen är att jag insett att det enda jag kan är att gnälla och att det tydligen retar slag på folk (som ändå envisas med att läsa här?). Då jag snart är påväg ner till stan så blir det ett kortfattat litet referat över den senaste tiden och någon rolig musikvideo.

Sen sist har jag hunnit med följande; Ett misslyckat förhållande, sommarjobb, nollning, börja plugga, bli kär (eller ngt liknande) igen, avgått som ordförande för RFSL Halland och allmänt lagt fokus på mig själv och mitt eget liv. Där var den korta sammanfattningen och då återvänder vi till nuet.

Jag har valt att vara "hetero" de senaste veckorna för att det är lättast så, man slipper massa fördommar om vem man är och hur man skall bete sig genom att bara vara "hetero". Nu är det inte som så att jag har ljugit en massa utan snarare att folk har förutsatt att jag är hetero och jag helt enkelt har låtit bli att rätta dem. Dock känns det bra för nu har jag lärt känna ett helt nytt gäng människor som ser mig för vem jag är och inte min läggning.

Idag så har jag en föreläsning om medvetandet på psykologin, efter det så skall jag testa om ovven passar (ovve = overall) och till slut blir det förmodligen en öl eller två på Smålands. Sen skall jag komma på ett bra ovve-namn som jag kan ha när jag åker på Rabalder i Borås med, förslag?

Nu är det dags för en sång tillägnad dessa fantasiska djur, narvalarna...




The jedi's of the sea




Hörs

Rapporter

Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback