Livet på högskolan, dag 27 (eg 37)...

... vad skall jag rapportera? Finns lite, men inte mycket ni...

Blev ovve-invigd idag (ovve = overall, som jag nämnde i tidigare inlägg). Det var MINST lika grisigt som jag förväntat mig, är glad att den ligger inbunden i en sopsäck hos Mia och Bobo, vilket innebär att den inte är hos mig. De saker jag kan minnas under ögonbindeln är doften av vitlöksås, gammalt ägg, gammal gräddfil, gamla bananer och massa annat äckel. Kan även minnas smaken av apelsin-juice blandad med Tabasco. Lovar att bilder kommer inom kort. Åtminstone har jag ingen ful dialekt och därmed en låt...



För faen, lyssna på texten, den äger! :D

 

Tydligen är jag i Lund imorgon, vart är Lisa då?


Rapporter

Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback