Mamma älskar mig iallafall...

... och tacka fan att de flesta andra gör det med.

Så är det bara, jag är den jag är och ibland undrar jag om det faktiskt kan bli bättre? Nu låter det säkert som att jag är värsta arslet med mega-ego, men vad fan det behöver jag med få vara ibland. Man kan ju inte vara snäll och ödmjuk hela tiden!
Förövrigt är jag officiellt på marknaden, singel-marknaden alltså. Inte lätt att hitta någon som matchar ens egen excellens i dagens samhälle, så jag låter den personen hitta mig. Intresserad? Bara att lämna en kommentar.

I övrigt så är helgen fullspäckad med stabsutbildning för Nollningen på Halmstad Högskola. Eftersom att jag skall vara Straffmästare så måste jag nu börja komma i form inför "Straffmästar-strippen". Bråda dagar framför mig alltså.
Nej, lite musik...
... och nu skall jag återgå till att vara awesome!
-It's gonna be... wait for it... LEGENDARY!-

Rapporter
Rapporterat av: champot

John, är det inte



It's Going to be legen...wait for it... DARY!!!

2010-03-05 @ 09:42:01
Rapporterat av: Scherschanten

Haha Dampus, det är som så att det faktiskt finns flera versioner av det. Dock är den du skrev den vanligaste. xD


Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback