Solen strålar...

... och jag förbereder mig för en spännande helg.

Våren är här, det känns i luften likaväl som i kroppen. Vårkänslor, det liksom pirrar och sprudlar i en. Så fort snön är borta så kan man kanske börja sola och så med. Eller hitta en vår/sommarflört, eller så hittar de mig iofs. Kan ju inte hjälpas men jag är en magnet. Blir väl till att sålla.

Visst är det underbart med så bra självförtroende? Men hej, jag kan ju inte sluta vara så awesome som jag är heller!

Kanske skulle hålla en skola i Awesomeness här på bloggen. Måste ju finnas mängder med förvirrade människor därute som vill ha hjälp att bli awesome.  Tror vi kör igång redan nu...

Lektion 1:

Tänk Awesome, var Awesome, lev Awesome. Ingen kan klanka ner på dig när du är Awesome, du kan inte bli sjuk när du är Awesome, du kan inte bli ful när du är Awesome. Hur blir man då Awesome? Man kan ju börja med att kolla på ett klipp med Barney Stinson från How I met your mother.


Bara observera hur många Awesome saker han gör, tänk dig själv in i den roll och sen lever du dig in i den.
Det är inte så himla svårt. Det är Awesome!

Nu blir det ett awesome citat istället:

"En kritiker är en man utan ben som lär ut hur man springer."
- Channon Pollock


Vattenmelon!

Rapporter

Rapportera här (helst enligt "7 S"):

Kodnamn:
Senil?

Samband via:

Personakt återfinnes här:

Mata in rapporten:

Trackback